Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. desember 2017

Jensen har visst bygget for mye, i Svelvik sentrum og, (og ikke bare på Roksvoll/Sand, hvor jeg liksom er gromgutten)

jensen bygget for mye

https://www.svelviksposten.no/leserbrev/bolig-og-eiendom/politikk/svelvik-kommune-taper-byggesak-i-tingretten-og-i-lagmannsretten/o/5-74-38902

PS.

Det i Svelvik var visst forresten en Morten Jensen:

jensen morten jensen

https://www.purehelp.no/company/details/jenseneiendomsutviklingas/989159356

PS 2.

Mens det på Sand visst er en Jan Trygve Jensen:

jan trygve jensen

https://www.purehelp.no/company/details/hildingandersnorwayas/951898139

PS 3.

Det har vært mye i media, om at Jebsen, kom over isen, og kjøpte Berger gård, på 1800-tallet.

Men hvor kom Jensen fra, (før han starta Jensen Møbler, i Svelvik sentrum), liksom.

Det er det vel ingen som vet.

(For å fleipe litt.

Men likevel).

Så det hadde kanskje vært artig, om det hadde vært mer, om Jensen, i aviser, osv.

For han er vel nå muligens, snart like stor, som Jebsen var, på 1800/1900-tallet.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jensen har forresten solgt, til et svensk firma, som heter Anders Hilding.

(For noen år tilbake).

Men de selger fortsatt, under Jensen-navnet.

Så dette er kanskje ikke like morsomt, (for NRK osv.), som 'Jebsen-greiene'.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

mer om jensen hilding

https://no.wikipedia.org/wiki/Jensen_Møbler

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter