Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. november 2014

Det her er hu 'kiosk-olderdama', fra Svelvik, (født i 1958, tolv år før oss andre, i klassen), som var tillitsvalgt, begge årene vel, som jeg gikk på Sande videregående, (handel og kontor), på midten/slutten, av 80-tallet

kassett tilitsvalgt

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det tillitsmann, fra første og andre klasse, på Sande videregående, (1986/87 og 1987/88)?
    Skylder ikke du meg en opptakskassett?
    Jeg tok opp noe kaos i klasserommet, og ble kasta ut.
    (Av en gal og udugelig mattelærer, må man vel si.
    Han løp blant annet etter Gro Marit Fjellner i klasserommet).
    Du lånte kassetten, for å klage på læreren, var det vel.
    Fikk jeg noen gang tilbake den kassetten, lurte jeg?
    Rektor Sigmund Stige, var gubbete og 'forstokket', (vil jeg si), og satt ned min ordenskarakter, (det første året, på videregrunnet), grunnet den episoden, med at jeg tok opp støyen i klassen og et møte rundt dette, på rektors kontor.
    Og 'alle' fikk sin mattekarakter oppjuster, i etterkant, av at mattelæreren ble sparket, og etter 'tidenes snu-operasjon', av rektor Stige, (som først la all skylden på oss elever, for så å gi læreren all skylden, etter at du fikk kassetten).
    Men min nedsatte ordenskarakter, ble stående.
    Jeg tok det ikke så tungt, på den tida, for jeg fikk så mange som tre '6'-ere, å vitnemålet, for det året, vel.
    Men det hadde vært artig å fått tilbake kassetten.
    Jeg fikk forresten ikke dårlig karakter, på den matteprøven, som sparket læreren.
    Kan man mistenke en sammensvergelse, fra Svelvik-folka, (om å gjøre det dårlig på en prøve), for å få læreren sparket?
    Hm.
    Er du forresten i slekt med Monika Nebel, som begynte på Gjerdes videregående, (jeg var utvekslingselev, fikk skjema av Kristin Sola), noen dager/uker etter meg vel, skoleåret 1988/89.
    (Du het vel Elisabeth Høyer Johansen, på den tida, så jeg i en lokalavis, fra 80-tallet, på Nasjonalbiblioteket).
    Mvh.
    Erik Ribsskog

PS 2.

Enda mer om dette:

johansen bilder

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/11/fler-bilder-fra-norge.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter