Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. mai 2011

(Johan) Diderik Beichmann, (som tante Ellen, giftet seg med, for noen få år siden), har visst vunnet en Bob Dylan-konkurranse

vunnet dylan konkurranse

http://www.dagbladet.no/2011/05/26/kultur/litteratur/bok/bob_dylan/litteraturfestivalen_2011/16666328/

PS.

Jeg vet ikke om den dama, som Beichmann nevner, i artikkelen der.

Om det er snakk om tante Ellen, (som han giftet, eller 'giftet', seg med, på bestemor Ingeborg sin 90-årsdag vel, i 2007 vel).

Eller om det er snakk om en ny dame igjen?

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette, (fra bestemor Ingeborg):

mer om ellen og diderik beichmann

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/02/dette-var-vel-det-siste-brevet-jeg-fikk.html

PS 3.

Johan Diderik Beichmann sin sønn, (fra et tidligere ekteskap/forhold/'hippie-bryllup'), heter Joakim Beichmann.

Jeg lurer på om Joakim er et 'Johanitterorden-navn'?

Tante Ellen sin sønn, (som var mongoloid, eller hva det heter nå om dagen), het jo også Joakim.

Er tante Ellen i Johanitterordenen, lurer jeg nå.

Hm.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Her er mer om dette:

johan diderik sin sønn

http://twitter.com/#!/JoakimBeichmann

PS 5.

Nei, Joakim var visst ikke fra navnet Johannes.

Så det er kanskje ikke 'Johanitterorden-navn' da.

Så sånn er nok det.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

joakim ikke fra johannes

http://www.thinkbabynames.com/meaning/1/Joachim

PS 7.

Tante Ellen, fikk jo ikke bare den mongolide sønnen Joakim.

Nei, hun har jo også en datter, Rahel Maria, (som vel oftest bare blir kalt Rahel), som ble født på midten av 70-tallet vel.

Men det rare er, fant jeg ut nå, når jeg sjekka.

At begge disse navnene, Joakim og Rahel, er faktisk hebraiske.

Men tante Ellen er da vel ikke jødinne?

Hvordan skal man tolke dette, at tante Ellen har gitt hebriske navn, til begge sine to barn?

Er det noe symbolikk bak dette?

Hm.

Det kan man vel kanskje lure på, tenker jeg.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

tante ellen rahel

http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Rachel

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter