Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. september 2009

Jeg blir behandla sånn negerslavene ble behandla i Sørstatene, før den amerikanske borgerkrigen, av pressen og resten av eliten inne i Oslo

jævla drittavis

http://www.dagbladet.no/2009/09/01/kultur/tekno/wikipedia/jimmy_wales/store_norske/7904762/?commentId=3335659#comment_3335659

PS.

Og hvorfor jeg sier 'jøder' og frimurere i samme uttryk.

Det er fordi at frimureriet, det er noe 'jødiske' greier, har jeg lest, på nettet.

Når man når høyere og høyere i frimureriet, så dør man som nordmann, (når man tas opp til grad 3, tror jeg det var), og blir gjenfødt som 'jøde', (da sikkert i grad 3 eller 4).

Så derfor er Norge under kontroll av 'jødene', eller sionistene da, hvis man skal si det pent, og vanlige nordmenn, (de som ikke er omvendt til 'jøder', gjennom frimureriet og annet), de blir behandlet som negerslavene ble, i Sør-statene, før den amerikanske borgerkrigen.

Det er derfor jeg blir kødda med av alt og alle, i Norge.

Fordi 'jødene' har kontrollen, og de kødder med 'ikke-jødene', dvs. 'Ham', som de kaller det.

(Eller 'goy'/'goyim' er det vel forresten, som de kaller 'ikke-jøder', når jeg tenker meg om.

Ham er en forbannelse det, når jeg tenker meg om, som sies å gjelde for fargede folk. Dette er også fra gamle testamentet og vel da fra opprinnelig jødisk religion.

Jeg har lurt på om nordmenn egentlig er folkeslaget Ham, som er forbannet da.

Det viler også en mulig forbannelse over folkeslaget Benjamin, at disse skal tulles med, pga. noe som skjedde, mange år før kristus, muligens fordi disse var folkeslaget Ham, hva vet jeg.

Det er mange ting man kan lure på, angående hvorfor nordmenn blir tullet med, men jeg ser det som helt sikkert, etter å ha levd 34 år, på Østlandet, hvorav 15 år i Oslo, som nordmann, at sånn er det nok, at nordmenn blir tullet med, som negerslavene ble det, i Sørstatene, før den amerikanske borgerkrigen, bare mye mer diskret og sofistikert da, i Norge).

Så sånn er det.

Jeg skal se om jeg finner link til den bloggposten, som en annen nordmann skrev.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Den bloggen, hvor det står om det, hvordan frimurerlosjene, gjør nordmenn om til 'jøder', det er en blogg som heter Tempelridderordener Frimurerlosjer.

Her er link til denne bloggen, hvor det står forklart om denne nevnte forvandlingsprosessen, mm.:

http://frimurerlosjentempelherreordenen.blogspot.com/

PS 3.

Jeg tok en skjembilde-kopi, av dette, der det står, at i grad 3, av frimureriet, så dør man som nordmann, før man blir gjenfødt, som 'kunstig jøde', i 4. og 5. grad av frimuriet, i tilfelle det var noen som ikke trodde på, at det var sånn det foregikk, (ifølge denne bloggen ihvertfall), og også i tilfelle at denne bloggen plutselig skal forsvinne, (altså bli slettet), noe som har en tendens til å skje, en sjelden gang ihvertfall, med sånne blogger.

Her er mer om dette:

dør som nordmann

(Samme link som i PS-et ovenfor)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter