Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. juli 2009

Den 'søppel-koden' har jeg ikke klart å løse helt enda alts. Filler'n. (In Norwegian)

Photo 1572

Photo 1573

Photo 1574

Photo 1575

Photo 1576

Photo 1577

Photo 1578

Photo 1579

Photo 1580

PS.

Jeg prøvde en gang til, og da traff jeg Laura, som jobba på 'Lady of Mann', resturanten, og hun sa at de sekkene skulle i 'the purple bins', for den ved porten, den var for 'commercial use'.

Så sånn var det.

Jeg møtte også en annen ung dame, som satt ut askebeger og sånn, på uteserveringen, og som holdt til inne på Rigby's, tror jeg.

Så spurte jeg om kartongene etter oppvaskmaskinen og stolene fra Argos, også skulle oppi 'purple bins'.

Og da sa hun at hun trodde det, men hun var ikke sikker.

Så da bare la jeg de oppå søppelkassene der, for sånn husker jeg også at de la noe papp en gang, når jeg gikk ned dit flere ganger.

Og da syntes jeg det var en dame, i 40-50-åra, i det rommet, (hvor det forresten stinker rottepiss, tror jeg det må være), som gikk gjennom den søpla mi, fra den første gangen jeg gikk ned da.

Hvis jeg ikke så syner da.

Hvem vet.

Men men.

Jeg ble ihvertfall kvitt søpla nå.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

Photo 1581

Photo 1582

Photo 1583

Photo 1584

Photo 1585

Photo 1586

Photo 1587

Photo 1588

Photo 1589

Photo 1590

Photo 1591

Photo 1592

Photo 1593

Photo 1594

Photo 1595

Photo 1596

Photo 1597

Photo 1598

Photo 1599

Photo 1600

Photo 1601

Photo 1602

Photo 1603

Photo 1604

Photo 1605

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter